Saturday, February 17, 2007

5 χ 5

Άντε να ξαναθυμηθούμε τα νιάτα μας και να 'παίξουμε' κι εμείς αυτό το "Αποκάλυψη πέντε αστέρων" που εξαπλώθηκε ως ...αλβανική πυραμίδα για να μπερδέψει ακόμα περισσότερο τα πράγματα στην μπλογκόσφαιρα.
Όχι τίποτ' άλλο, αλλά ο προκαλών/προσκαλών είναι ο kapetanios και ανεβάζει και ενδιαφέροντα θαλασσινά 'βίδεα'(link μέσω των σχολίων του μέχρι να ανακαλύψω την ταυτότητα και συνδεθώ) και η ευειδέστατη Αλεπού.

Βεβαίως, αυτοί που με 'κράτησαν' στην ηλεκτρονική παρέα γνωρίζουν πολλά περισσότερα από πέντε ή δέκα σημεία ώστε να έχουν μια, κατά το δυνατό, ολοκληρωμένη εικόνα των εμπειριών του συνομιλητή τους. Κι επειδή η ηλεκτρονική παρέα είναι και αυτή μια ...πυραμίδα από μόνη της, είμαι σίγουρος ότι πολλοί περισσότεροι γνωρίζουν τα δεδομένα του βιογραφικού μου.

Γι αυτούς, λοιπόν, που με τιμούν με την παρέα τους αλλά δεν γνωρίζουν λεπτομέρειες:

1. Γεννήθηκα, δεύτερος γιός, στη Θεσσαλονίκη. Οι (βαθιές) ρίζες του σογιού από πατέρα (αυτός γεννήθηκε Χαλκίδα) είναι Ηπειρώτικες -Τζουμέρκα- και της μάνας (αυτή γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη) Θρακιώτικες -Αδριανούπολη-. Αμφότεροι οι γονείς εργαζόμενοι.

2. Από μικρός 'σκιαζόμουν' με τον Καραγκιόζη και τη ματιά του Καζαντζίδη. Μεγαλώνοντας απέφευγα κάθε Καραγκιόζη και φρόντιζα η επαφή μου με τον Καζαντζίδη να είναι μόνο ακουστική.

3. Είχα μια εξαιρετικά ενδιαφέρουσα επαγγελματική σταδιοδρομία στο Πολεμικό Ναυτικό μέχρι τους 'πάνω-πάνω' βαθμούς. Εκτός από τη θαλασσινή μου ιδιότητα, και παράλληλα μ'αυτή, επί 18 χρόνια ήμουν και πιλότος/εκπαιδευτής/αξιολογητής στα Ε/Π του Πολεμικού Ναυτικού. Απόλαυσα και τις δύο ιδιότητές μου στον υπερθετικό βαθμό. Απολαμβάνω και τα ...απόνερά τους έχοντας επαφή με λίγους από τους μόνιμους και πολλούς από τους στρατευμένους που υπηρέτησαν μαζί μου. Απολαμβάνω επίσης να κάνω και τον εκπαιδευτή στην ιστιοπλοΐα ανοικτής θάλασσας και να εξερευνώ την Πίνδο. Όλη μου η ζωή κυλά μεταξύ ευπρεπούς στέρησης και σχετικής άνεσης ανάλογα με τη χρονική απόσταση από την ημερομηνία των εκάστοτε εκλογών (όσο πιό κοντά, τόσο πιό προς τη σχετική άνεση...)

4. Στην αρχή της επαγγελματικής σταδιοδρομίας μου είχα την ευτυχή ατυχία (ή την ατυχή ευτυχία;) να ακολουθήσω τον πρώτο μου κυβερνήτη -Νίκο Παππά- στην 'ανταρσία' του Αντιτορπιλλικού ΒΕΛΟΣ εναντίον της χούντας, αυτοεξοριζόμενος σε Ιταλία και Αγγλία μέχρι την μεταπολίτευση και την επάνοδό μου στο Ναυτικό. Χαρακτήρισα και 'ατυχία' την πολύπλευρη αυτή εμπειρία ζωής γιατί ως ελάχιστη συνεισφορά στον αγώνα κατά της χούντας με γεμίζει (συν)ενοχές για την ποιότητα της 'Δημοκρατίας' που 'απολαμβάνουμε' σήμερα.
Αυτό που εγώ κρίνω ως 'φασισμό των εσχάτων' (όπου έσχατοι οι της χείριστης δυνατής ανθρώπινης ποιότητας διαχειριστές της όποιας δημόσιας εξουσίας και διαδικασίας διαμόρφωσης κουλτούρας πολιτισμού)

5. Μπήκα στα μπλογκς για να συμβάλω στην αποτροπή του περιβαλλοντικού διακομματικού εγκλήματος της επέκτασης του διαδρόμου του Α/Δ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ στη θάλασσα. Μη νομίζετε ότι το έχω ξεχάσει! Θα επανέλθω σύντομα δριμύτερος με επιτόπια ρεπορτάζ!

Και δώρο ένα έκτο:
Είμαι παντρεμένος, θαυμαστής και ερωτευμένος μέχρι τα μπούνια με μια καθαρόαιμη Νανά (Αναστασία -της Φαρμακολύτριας-) και παρατηρητής χαζομπαμπάς του Αντώνη (20) και της Σοφίας (17). Είμαι επίσης ...αυτοκόλλητος με τον ημίαιμο -έως ...πολύαιμο- Σίμπα (12) και αγκαλιαζόμενος με οποιονδήποτε αδέσποτο κοπρίτη βρω στον δρόμο μου.
Πέρα και από τα 'οικογενειακά', σ' όλη μου τη σταδιοδρομία ευτύχησα να έχω καλούς και με 'πολύ περιεχόμενο' συντρόφους. Το ίδιο μου ΄λαχε και στα μπλογκς.

Είμαι, τελικά, ένας πολύ Τυχερός Άνθρωπος!

Να προκαλέσω κι εγώ πέντε;
  • Composition doll

  • Allmylifelila

  • Χνούδι

  • Ροδιά

  • ο σκύλος της Βάλια Κάλντα


  • Άντε, παλιμπαιδίσαμε απόψε!

    64 Comments:

    At Sun Feb 18, 12:41:00 AM, Blogger Αλεπού said...

    Εύγε!
    (Έκανα παρέα κάποτε με τον γιο του Παπά, τον Βέλη. Τι μου θύμισες...)

     
    At Sun Feb 18, 01:12:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Τώρα είναι μπαμπάς!
    Εσύ τι μου θύμισες!... :)

     
    At Sun Feb 18, 01:50:00 AM, Blogger Kapetanios said...

    http://carnagio.blogspot.com/
    Ενδιαφέροντα πράγματα μας έγραψες κύριε ημίαιμε !
    Να μου επιτρέψεις να δείχνω ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον για την θαλασσινή πτυχή του εαυτού σου μιας και το θαλασσινό στοιχείο είναι για μένα η "αρρώστια "μου!
    Καληνύχτα σου ( ανέβασα μια φωτογραφία ειδικά για σένα ) :))

     
    At Sun Feb 18, 02:39:00 AM, Blogger ATHENA said...

    TA SEVH MOY KYRIE KYVERNHTA

    (THN AGAPH MOY THN EXEIS KERDISEI ME MIA FWTOGRAFIA KAIRO TWRA ;-)))

     
    At Sun Feb 18, 02:51:00 AM, Blogger Кроткая said...

    και εις άλλα με υγεία.

    (δε μάθαμε τίποτα ζουμερό πάντως. τίποτα πιπεράτο!)

    ;ΡΡΡ

     
    At Sun Feb 18, 09:32:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κροτ, τα ...ζουμερά δεν περιγράφονται με λόγια...! :)))

    Αθηνά, η αγάπη δεκτή, τα σέβη στον ..παππά της ενορίας...! :))

    Kapetanios, όλοι 'θάλασσα' είμαστε! Κατά 75% τουλάχιστον... :)
    Περιμένω το http του μπλογκ σου γιατί από την παραπομπή του σχολίου σου δεν μου βγαίνει και θέλω να σε περάσω στα 'λινκς'.

     
    At Sun Feb 18, 10:14:00 AM, Blogger allmylife said...

    το ήξερα το 4
    (μαντέψτε από ποιά...)

    στο 2 με βρίσκετε απόλυτα σύμφωνη - ούτε την ακουστική όμως επαφή δεν αντέχω...


    σας λάτρεψα για κάθε λέξη του 6!!!

    (12 ετών;)

     
    At Sun Feb 18, 10:27:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Allmylife, ναι, απ' την ...κορυφή (της πυραμίδας...)! :))
    Ούτε εγώ, αλλά με τη φρενίτιδα των οπαδών -του αδερφού μου συμπεριλαμβανόμενου- θες δεν θες τον ακούς.
    12 ετών, αλλά παλιμπαιδίζει σαν αυτόν που τον βγάζει βόλτα (δεν λέω αφεντικό γιατί μάλλον αυτός είναι τέτοιος...) :)

    Κοκκίνησα με το τελευταίο σας!!! :)))

     
    At Sun Feb 18, 11:37:00 AM, Anonymous Anonymous said...

    @ημίαιμος
    Το ξέρω. Έχω δει και τα μικρά του και ξέρω και τη Βούλα. Φιλική παρέα κάναμε, όχι κάτι πιο στενό :)

     
    At Sun Feb 18, 02:45:00 PM, Blogger Rodia said...

    Γράψαμε, γράψαμε!
    (κατά το "δώσαμε, δώσαμε")

    Πότε θα πάμε βολτίτσα με το ιστιοπλοϊκό είπαμε..?

    Σ' αγαπώ γιατί μου θυμίζεις το αδελφάκι μου, που ήμουν απρόσεκτη και το έχασα:-( καπετάνιος και γαλανομάτης γαρ
    (αλλά σ' αγαπώ και γι αυτό που είσαι, μη παρεξηγηθούμε κιόλας!)

    φιλιά σε όλους:-))) σμουτς! και πες ένα κόλπο να πείσω τον κολλητό μου στη Θεσ/νίκη να ανοίξει μπλογκ λέμε...

     
    At Sun Feb 18, 03:12:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

    Τι να κάνω, αθεόφοβε καπετάνιο, που ξέρεις να παραινείς και να παρακινείς χωρίς να φαίνεται ότι διατάζεις! Έκατσα κι εγώ και μ' έγραψα...

     
    At Sun Feb 18, 05:46:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    ...το 6 ειδικά,είναι μες στη γλύκα!

    Τα σέβη μου;)

     
    At Sun Feb 18, 06:02:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Αλεπουδίτσα, μου φαίνεται ότι είναι μικρός ο κόσμος;;; :)))

    Ροδιά, δεν υπάρχει κόλπο. Πες του να μπεί για ένα θέμα που απασχολεί την πόλη. Μετά εγώ θα πώ στον Καιρό να του πάει κόντρα, στη Νίνα να τον παραμυθιάσει, στη Χνούδω να τον πάει βόλτα στα μπλε σύννεφα, στον Ροκερμπμπλόγκερ να του αφιερώσει το αγαπημένο του τραγούδι, στη ψιλικατζού να του μεταφέρει τη συμπάθειά της μπινελικάτα και στην Κροτούλα να του τάξει σοκολατάκι βέλγικο!
    Αν δεν πιάσουν αυτά, η λίστα έχει κι άλλα ...παιδάκια που θα τον πείσουν να μείνει! :))

    Μαντρόσκυλε, νόμιζες θα τη γλύτωνες; Με σένα ...μίκρυνε ακόμα περισσότερο ο κόσμος! :)

    Εβελίνα για να είναι γλυκό το 6, έβαλαν το ...χεράκι τους τα προηγούμενα πέντε...!
    Και, ΦΙΛΙΑ δεχόμαστε ευχαρίστως (πολύ θα έλεγα). τα ΣΕΒΗ στο παππά της ενορίας που είπα και στη φίλη Αθηνούλα παραπάνω! :))) Σμουτς!

     
    At Sun Feb 18, 06:16:00 PM, Blogger Kapetanios said...

    "Θάλασσα" είμαστε και ΘΑΛΑΣΣΑ τα κάνουμε ώρες ώρες ...τι ώρες ώρες, συνέχεια δεν λες!:)
    Η διεύθυνση μου είναι:

    http://carnagio.blogspot.com

     
    At Sun Feb 18, 07:02:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    χαχαχαχα!
    Ένα ΜΕΓΑΛΟ φιλί και..να παλιμπαιδίζεις συχνότερα!!!;)))

    (Λέω ν'αρχίσω κι εγώ σιγά-σιγά,να τα "χώνω" στους τοπικούς άρχοντες για την κατάντια της Καβαλίτσας μας...;))

     
    At Sun Feb 18, 10:04:00 PM, Blogger Pan said...

    Ειδικά εξαιτίας του 4 ο σεβασμός μου αυξήθηκε κατακόρυφα. Αυτό φυσικά δεν σημαίνει ότι ήταν περιορισμένος προηγουμένως. Δείχνει σε πολύ κόσμο ποιοι είναι πραγματικοί δημοκράτες. Τα υπόλοιπα απλά επιβεβαιώνουν τα γραπτά σου.

     
    At Sun Feb 18, 10:59:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

    Καπετάνιο,
    πές στον κόσμο ότι τα Ε/Π είναι ΕλικόΠτερα και όχι Επί Παραγγελία!

    ΣΤΡ(ΠΖ) 91Β' ΕΣΣΟ, Τ/Φ Σκύλος Βαλιακαλντίδης του Κόπρου και της Αλάνας

     
    At Mon Feb 19, 12:10:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    kapetanios, link στη θέση του, οι κόπροι στη φωτό άψογοι! :)

    evelina, έτσι μπράβο! :)

    pan, ως συστατικά πιστοποιητικά τα κατέθεσα. Και σπάνια μιλάω γι αυτά γιατί σχετικές λέξεις έχουν προ πολλού χάσει το νόημά τους... :)

    Μαντρόσκυλε, ημιανάπαυσις!

     
    At Mon Feb 19, 06:11:00 PM, Blogger Agobooks said...

    Τα σέβη μου, φίλτατε(αν και δεν είστε παπάς)!

     
    At Mon Feb 19, 06:31:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    n.ago, ανταποδίδω τότε, κι εγώ τα δικά μου!!! :)

     
    At Mon Feb 19, 08:32:00 PM, Blogger So_Far said...

    'ΒΕΛΟΣ' εσείς, περιπέτειες με τη Χούντα και ο δικός μου πατέρας ( δημοκρατική και η αεροπορία βλέπετε ) όπως καταλαβαίνετε οι ζωές των ανθρώπων έρχονται και συγκλίνουν περίεργα. Να είστε καλά Ημίαιμε και να ξέρετε το 'ΒΕΛΟΣ' το έχω σε αφίσα ( δώρο του μπαμπά ) - ήταν ορόσημο για όλους!

     
    At Tue Feb 20, 12:18:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Εγώ ακόμα δεν έχω μιλήσει γι αυτό.
    Τα παιδιά μου, τον Ιούνιο που μας πέρασε, άκουσαν μερικά πράγματα σε μια εκδήλωση του τότε Νομάρχη προς τιμή του Ναύαρχου Παππά (στα Γρεβενά!).
    Μου φαίνεται ότι η ηλεκτρονική παρέα θα είναι οι τυχεροί/άτυχοι που θα 'υποστούν' αυτά που κρατώ μέσα μου...

     
    At Tue Feb 20, 02:55:00 AM, Blogger rockerblogger said...

    Φίλτατε Ημίαιμε,

    α- Τα σέβη μου πρώτα, φυσικά.

    β- Συμφωνώ με την Krotkaya:)

    γ- Αυτό με τον Καζαντζίδη πως το έπαθες;;;!!!

     
    At Tue Feb 20, 07:30:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κι εσύ ...πιπεράτη την τρως τη φέτα φίλτατε; Και
    -ΦΑΓΩΘΗΚΑΤΕ με τα σέβη σας! Ύπουλα κτυπήματα ...κάτω από τη ζώνη βαράτε... :))))
    -περί Καζαντζίδη:
    ποτέ δεν είχε 'γλυκό' βλέμμα, φωνάρα ναι, ήχοι κάποιοι ναι, το dna μου Ανατολικό ναι, αλλά όχι τόσο όσο μέχρι Ινδία και άλλα εξωτικά μέρη από τα οποία κλέβαμε ακούσματα αβέρτα...

     
    At Tue Feb 20, 09:07:00 AM, Blogger So_Far said...

    Master & Commander , οι ηλεκτρονικές παρέες είναι ανθεκτικές.. όσο για το 'ΒΕΛΟΣ' πρέπει να τα πείτε σε όλους. Μακάρι να ζούσε και ο πατέρας μου, σίγουρα΄θα ήταν blogger και θα έγραφε τα δικά του.. Αρχίστε λοιπόν, εγώ αναμένω με προσοχή..

     
    At Tue Feb 20, 09:26:00 AM, Blogger Lion said...

    Καπετανιε, δεν αρμοζει εσυ να νιωθεις (συν)ενοχες για την κατασταση της χωρας σημερα.
    Στην ευθυνη ειμαστε ολοι ιδιοι - κουβαλαμε το ιδιο μεριδιο.

    Εσυ εισαι ξεχωριστος για αλλον λογο. Γιατι την δικη σου σταση μπορουμε - και θα επρεπε - να την γενικευσουμε.

    Αν ολοι εκαναν αυτο που εκανες εσυ, η χωρα σημερα θα ηταν ΠΟΛΥ καλυτερη.
    Αν (για παραδειγμα) εκαναν ολοι αυτο που εκανα εγω, η χωρα σημερα θα ηταν ερημος.

    Καθε φορα που με πνιγει η μικροτητα των ανθρωπων, σκεφτομαι οτι υπαρχουν ανθρωποι σαν εσενα και παρηγοριεμαι.
    Νασαι καλα.

     
    At Tue Feb 20, 11:10:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    switch_off, 'μεταΠασχαλινά'... :)

    Δρακολέοντα, ένας λόγος που 'κόλλησα' εδώ είναι ότι νοιώθω πως είμαστε πολλοί. Με τα καλά μας και τα στραβά μας, με τις ιδιοτροπίες και τις ιδιορυθμίες μας, είμαστε πολλοί!
    Και όταν θα γίνουμε περισσότεροι και περισσότερο ενημερωμένοι τότε θα βαδίζουμε σε πιο φωτεινούς δρόμους.

     
    At Tue Feb 20, 07:42:00 PM, Blogger An-Lu said...

    Τα σέβη μου ομοίως!

     
    At Tue Feb 20, 07:59:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    an-lu, γιατί γοργονίτσα μας;
    Βαλτή απ' τον Μπαμπάκη είσαι;
    Τα σέβη και τα σέβη...
    ΦΙΛΙΑ είπαμε, ΝΑΙ δεχόμαστε,
    τα σέβη στον Καιρό (είναι συνομήλικος αλλά αξιοσέβαστος...-περιμένω να ξεσπάσει ...μπουρίνι!!)
    ή στον παππά (με τα ράσα)! :)))))

     
    At Tue Feb 20, 08:19:00 PM, Blogger Μαύρο πρόβατο said...

    Μερικά, είχαμε την τύχη να τα ξέρουμε... μερικά άλλα, μπορέσαμε να τα καταλάβουμε.

    Ένα συνδυασμό οξύτατης αίσθησης της πραγματικότητας, με τη στράτευση στις πιό ψηλές ανθρώπινες αξίες - αυτό αναδύει η παρουσία σου στα μπλογκς, που διαρκώς μας μαθαίνει πράγματα. Νάσει καλά!!

     
    At Tue Feb 20, 10:35:00 PM, Blogger σχολιαστής said...

    Περιμένω τα ρεπορτάζ απο το αεροδρόμιο. Αλλωστε λόγω αεροδρομίου άρχισα να σε διαβάζω.

    Δεν σου υποβάλω τα σέβη μου γιατί σε κόβω για νεότατο.

     
    At Tue Feb 20, 10:46:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κάτι μου κάνει ο μπλόγκερ σήμερα και 'τρώει' ό,τι πάω ν' ανεβάσω! Ξαναπροσπαθώ:

    Μαυροπρόβατε, αμοιβαία τα αισθήματα, να 'σαι καλά κι εσύ. :)

    Σχολιαστά μου, να σας φιλήσω!!! (που δεν υποβάλατε τα σέβη σας) Ως στις λεπτομέρειες του προφίλ καταθέτω, είμαι ΜΟΝΟ δύο εικοσιοκτάρηδες σε ένα! :))))

     
    At Tue Feb 20, 10:49:00 PM, Blogger herinna/ said...

    Τι έγινε ρε παιδιά φύγαμε από τα πέντε και περάσαμε στα σέβη; Εγώ δεν θα σε τρελάνω Κωστή μου δεν πρόκειται να σου δώσω τα σέβη μου. Καλά ξηγήθηκες και την κοπάνησες με τον καπετάν Παππα στη χούντα, καλά που γύρισες πίσω, ακόμα καλύτερα που μπήκες για λόγο που δεν ξέχασες στα μπλογκς και όντως είσαι πολύ τυχερός αφού επί τόσα χρόνια έχεις μια καθαρόαιμη, και καμαρώνεις άλλους δυο +ένα.
    Τα σ...
    Τα σ...υγχαρητηριά μου.
    μουατς

     
    At Tue Feb 20, 11:28:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Και που σας βρήκα, Ελένη μου! Σματς!

     
    At Wed Feb 21, 03:38:00 AM, Blogger NinaC said...

    Εγώ σέβη αρνούμαι να υποβάλω. Ανοίγω όμως αγκαλιά μεγάλη και δίνω φιλί ζουμερό: σσσσσμμμμοοουυυυυττττττςςςςςςς!

     
    At Wed Feb 21, 04:31:00 AM, Blogger dodo said...

    Σέβη δεν υποβάλλω- συγχαρητήρια δέχεσαι;
    Γιά το "Βέλος" και γιά το Ναυτικό, ναι.
    Αλλά και γιά την οικογένεια...!

     
    At Wed Feb 21, 06:36:00 AM, Blogger manosantonaros said...

    Οπως σου'χω γράψει Ναύαρχε, σε θυμάμαι πολύ καλά στη Ναυκρατούσα. Καλοκαίρι 1978 ήμουν on board. Λίγα μόλις χρόνια από την πτώση της Χούντας. Ο απόηχος ήταν ακόμα τρομερά δυνατός.
    Στο πλοίο λοιπόν υπήρχε ένας ...σταρ. Εσύ. (Μην γκρινιάζεις Κωστή... Ετσι είναι... )

    Ολοι εμείς οι νάυτες λέγαμε μεταξύ μας: "Αυτός ο υποπλοίαρχος ήταν με το Βέλος!"...
    Υπήρχε ένας σεβασμός του πλήθους που δεν είχε καμμιά σχέση με τα γαλόνια.
    Χαίρομαι που το ανέφερες εσύ, γιατί δεν ήξερα αν ήθελες να γίνει γνωστό αυτό.
    Συγγνώμη, αλλά εχεις την υποχέωση να γράψεις γι' αυτό. Οχι αύριο Ναύαρχε. Σήμερα. Στρώσε τον κώλο σου και άρχισε από το Α της καρδιάς σου για να φτάσεις στο Ω της λογικής σου...
    Δεν μας κάνεις χάρη...
    Επαναλαμβάνω: Εχεις την υποχρέωση.

    Πριν απο πολλά χρόνια είχα γνωρίσει έναν άνθρωπο που ήταν από τους επιζήσαντες στο ... Ελ Αλαμέϊν. Ημουν μικρός και άπειρος για να μην βάλω το μαγνητοφωνάκι μου να γράφει. Ηταν ο πατέρας της πρώτης συζύγου μου... Εφυγε πρόσφατα και εκτός του ότι λυπήθηκα γιατί ήταν καλός άνθρωπος και πολύ ικανός, έβριζα τον εαυτό μου που δεν κράτησα αυτά που μας διηγιόταν.

    Νομίζω αγαπητέ μου Κωστή, ότι ένας μεγάλο μέρος αυτης της γλύκας σου (και άλλων που δεν γνωρίζω) το οφείλεις στο "Βέλος".
    Μόνο θυμήσου ότι ο ρόλος που σου δόθηκε από την ιστορία αυτού του τόπου, δεν σταμάτησε όταν αποβιβαστήκατε από το Βέλος.. ο ρόλος σου συνεχίζεται στο να μάθουμε και εμείς που δεν ξέροουμε...

    ΥΓ. Να τις αφήσεις τις πουστιές με τις 5+1 απάντηση-δώρο.

     
    At Wed Feb 21, 07:36:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Πλάκωσαν και οι ξενύχτηδες!

    Ρομαντσάδα η ΕΠΗδαυρος Νίνα μου; Δεν ...φύτρωσαν τα γρασίδια ακόμα εκεί στα νότια;; Σμουτς τεράστιο!

    Dodos, μακάρι να μπορούσα να τα γράψω με τρεις εικόνες σαν τις δικές σου...
    Να 'σαι καλά για τα καλά σου λόγια.

    Μάνο, Μάνο, θα τον στρώσω τον πισινό μου, όρεξη να έχεις να διαβάζεις τα σεντόνια...

     
    At Wed Feb 21, 09:25:00 AM, Blogger So_Far said...

    Μου δίνετε κάτι ιδέες.. μα κάτι ιδέες... λοιπόν πριν αρχίσουμε την καρριέρα στο Χόλυγουντ ( τη γνωστή ) θα γράψουμε τα ιστορικά μας ... εγώ θυμήθηκα ότι ζουν 1-2 συνάδελφοι του πατέρα μου που είχαν πολεμήσει Μ. Αντολή... Λοιπόν μετά το Πάσχα είπαμε;
    Α, και για Χόλυγουντ πότε πάμε; Μας περιμένει ο Άντυ ( πολλά αχ βαχ με αυτό το βλέμμα ) και η Σάρον ( με τον παγοκόφτη ). Καλή σας μέρα..

     
    At Wed Feb 21, 10:58:00 AM, Blogger Lion said...

    Καλημερα,

    100% συμφωνια με τον Μανο.

    Οταν πριν μηνες μου εκανες την τιμη να μου πεις ποιος εισαι, εψαξα τοσο το διαδικτυο οσο και οτι βιβλιο μπορεσα να βρω.
    Γυρω απο την ιστορια με το Βελος δεν μπορεσα να βρω σχεδον τιποτα. Ξερω μονο ολιγα "εγκυκλοπαιδικα".

    Ειναι λοιπον υποχρεωση σου - οπως λεει και ο Μανος - να μας δωσεις απο πρωτο χερι τα γεγονοτα.

    Ειναι ντροπη να εχουμε ολα αυτα τα σκουπιδια στο διαδικτυο και να μην υπαρχει ουτε μια μαρτυρια για ενα τοσο σημαντικο γεγονος (εκτος αν υπαρχει και δεν την ξερω).

     
    At Wed Feb 21, 12:09:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Αγαπητή switch_off,
    Μάνο και Δρακολέοντα,
    δεν έχουν ειπωθεί πολλά γιατί η κίνηση αυτή δεν ταίριαξε για "σημαία" κανενός... Κι αυτό είναι μια από τις αξίες που περιέχει.
    Δεν έχουν ειπωθεί πολλά γιατί το ένοχο -και για τη χούντα- πολιτικό σύστημα έπρεπε να προβάλλει μόνο τα αρνητικά του Στρατού ώστε το ίδιο να 'ξεπλυθεί' από τα ανομήματά του και να ξανακαθήσει 'καθαρό' στο θρόνο του.
    Δύσκολα, πολύ δύσκολα μου βάζετε...

     
    At Wed Feb 21, 02:40:00 PM, Blogger david santos said...

    Αυτή η εργασία είναι πολύ καλή. Αγαπώ τον πολιτισμό ελληνικά. Tnak εσείς

     
    At Wed Feb 21, 06:25:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

    Όπα, καπετάνιο, απ' ό,τι βλέπω ακριβώς από πάνω μου, μέχρι την μακρινή Πορτογαλία έφτασε το βέλος σου!

     
    At Wed Feb 21, 06:30:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

    Καλά σου λένε οι αποπάνω, καπετάν Ημίαιμε. Για πάνε εδώ: http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%92%CE%AD%CE%BB%CE%BF%CF%82_%28%CE%B1%CE%BD%CF%84%CE%B9%CF%84%CE%BF%CF%81%CF%80%CE%B9%CE%BB%CE%B9%CE%BA%CF%8C%29

    πάτα edit και γράψε-διόρθωσε-σβήσε...

     
    At Wed Feb 21, 07:55:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Καλά, αυτός ο φουκαράς περιφέρεται από μπλογκ σε μπλογκ, μην πω τίποτα βαρύτερο....
    Μαντρόσκυλος, η παραπομπή δεν βγαίνει..

     
    At Wed Feb 21, 08:14:00 PM, Blogger Leon / σουταχαπει said...

    Δεν μου είναι και πολύ εύκολο να χαλάσω χατήρι στην δική μου "καθαρόαιμη" , ούτε να διαφωνήσω μαζί της,
    εδώ όμως, την δικαιολογώ απολύτως,
    για την αγάπη και τον θαυμασμό.
    Καλησπέρα σας.

     
    At Wed Feb 21, 08:54:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Γεια σου leon,
    σου χωπεί πόσο τυχερός είσαι κι εσύ; :)

     
    At Wed Feb 21, 09:26:00 PM, Blogger o kairos said...

    Ωστε ειχες την τυχη ή την ατυχια να συνταξειδευεις με τον συμπαικτη μου στα μπιλιαρδα,τον Κωστα τον Ματαραγκα στο ταξειδι εκεινο του Βελους.Μικρος που ειναι ο κοσμος.

     
    At Wed Feb 21, 09:59:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ε, τότε εσύ Γιώργη, τα ξέρεις από πρώτο χέρι!!!! :)))) Ελαχιστότατος ο ρημάδης ο κόσμος!

     
    At Wed Feb 21, 10:42:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Και δώσ' του ένα φιλί από τον Σαλονικιό συμμαθητή του!

     
    At Thu Feb 22, 03:36:00 AM, Blogger Μαύρος Γάτος said...

    Γειά σου ρε Καπετάνιε με τα ωραία σου!

    Σ:)))))

     
    At Thu Feb 22, 07:34:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Γεια σου μαυρόγατε, ...ανεβασμένο σε ακούω!!! :))

     
    At Thu Feb 22, 12:14:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

    Ναι, σόρι, έκανα βλακεία! Ήταν στο ελληνικό τμήμα της Γουκιπαίδειας το λήμμα-βλήμα για το αντιτορπιλικό «Βέλος». Πάς στη διεύθυνση http://el.wikipedia.org/wiki/ και βάζεις αριστερά στην «αναζήτηση» τη λέξη. Πρέπει να είναι το τρίτο από την αρχή...
    Δες και πράξε.

     
    At Thu Feb 22, 03:38:00 PM, Blogger o kairos said...

    Ρε συ,επειδη στεναχωριεμαι πολυ,μηπως πρεπει να κανουμε καμια καταληψη να του αλλαξουμε τα μυαλα του rocker?

     
    At Thu Feb 22, 06:15:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κι εγώ στενοχωριέμαι, νομίζω ότι έχει κάποιους λόγους να "δραπετεύσει" αλλά οσμίζομαι ότι θα τον έχουμε και πάλι κοντά μας. Δεν ξέρω τίποτα παραπάνω απ' ό,τι εσύ κι ελπίζω η απώλεια 'ποιότητας' να μην είναι μόνιμη...

    (με την ευκαιρία, πώς βρίσκει τη μπίλια στο μπιλιάρδο ο φίλος μου; Κλέβεις ...εκκλησίες λέμε!)

     
    At Thu Feb 22, 08:36:00 PM, Blogger o kairos said...

    Αααα,ειμασταν φιλοι στα 15,16,17 μας χρονια,που πριν γινει αυτο που γνωρισες και που ειδα μετα και τρομαξα.Εχει μια πονεμενη ιστορια.Του εριχνα στο μπιλιαρδο,αλλα μου εριχνε στις γκομενες,ομως...Και ελπιζω να τον ξαναδουμε τον ροκερ.

     
    At Thu Feb 22, 08:42:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Αμην!

     
    At Fri Feb 23, 11:48:00 AM, Blogger Pan said...

    Πρέπει οπωσδήποτε να εξιστορήσεις κάποια από τα όσα έζησες στο Βέλος. Πίστεψέ με, θα ξαναδώσουν λίγο από το νόημα στις λέξεις. Σε εμάς τουλάχιστον που δεν ζήσαμε τέτοια γεγονότα.
    @Σκύλος της Βάλια Κάλντα: Μαντρόσκυλε, πολύ τον υπεράνω δεν μας παίζεις; Ακούς εκεί Επί Παραγγελία. Άντε μην αρχίσω να ξεδιπλώνω τις απέραντες γνώσεις μου και σταθείς κλαρίνο στα πίσω πόδια!

     
    At Fri Feb 23, 12:41:00 PM, Blogger ladybug said...

    Είστε όντως πολύ τυχερός άνθρωπος!

     
    At Fri Feb 23, 12:53:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Pan, θα προσπαθήσω...

    My Lady, πάντα με την ευγένεια! :)

     
    At Fri Feb 23, 03:29:00 PM, Blogger An-Lu said...

    Καλά ντεεεεε!
    Μη βαράτε!!!!
    πατ-πατ-πατ
    Σμουααααααακ!
    ((((((((αγκαλίτσες)))))))))

     
    At Fri Feb 23, 03:32:00 PM, Blogger ΔΕ ΜΑΣΑΜΕ ΡΕ said...

    Υπέροχα πράγματα. Είναι φανερό ότι πρέπει να γράψεις για αυτά όλα. Τώρα δηλαδή. Χαίρομαι πολύ για τη γνωριμία!

     
    At Tue Feb 27, 04:49:00 PM, Blogger άσκεπος said...

    Στο "Βέλος"; Μπράβο! Και πάλι μπράβο! Πρέπει να μάθουμε περισσότερα.

    Χάρηκα, καπετάνιε!

     
    At Tue Feb 27, 07:05:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Θα προσπαθήσω, Εξόριστε, θα προσπαθήσω! Να 'σαι καλά!

     

    Post a Comment

    << Home