Friday, February 02, 2007

DIVA


Όλο το βράδυ στριφογυρνούσα στον ύπνο μου και πάνω που ερχόταν ο βαθύς, μια φωνή με ξανάφερνε στο μισοξύπνιο ‘ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΑΥΡΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ DIVA!’, σε μια στιγμή η καθαρόαιμη ανησύχησε που δεν άκουγε το ελαφρύ ροχαλητούλι μου και ξύπνησε κι αυτή, ‘τι έγινε; Ποιος ήρθε;’, ‘κανείς, κοιμήσου’.
Αξημέρωτα, η συμβία έφυγε για τη δουλειά, ο Σίμπα γκρίνιαζε γλύφοντάς μου τη μύτη ‘σήκω, μεγάλε θα σκάσει η φούσκα μου’, σήκωσα τα σκεπάσματα και προς στιγμή αναρωτήθηκα γιατί ρε γαμώ το να σηκώνομαι, συνταξιούχος ων, ώρα επαγγέλματος βαρέως και ανθυγιεινού. Χαρές ο Σίμπα, ‘κάτσε ρε μπαγάσα να βάλω το παντελόνι’, στα τυφλά κι εγώ στο μπάνιο αλλά, φευ, κατειλημμένο απ΄την κόρη που για να πάει στο σχολείο πρέπει να λουστεί (χειμωνιάτικα!) κι ας σπάσει η φούσκα του μπαμπά, οπότε, με τον σκύλο ουρά, τροχάδην στο κάτω πάτωμα, και τα πλακάκια κρύα, οι παντόφλες εξαφανισμένες από τον Σίμπα και τα ποδαράκια μου ευαίσθητα γιατί η μάνα μου μωρό μου φόραγε παπαλάκια και το καλοκαίρι, ανακούφιση, μπουφάν, κασκόλ, σκουφί, ‘πάμε μεγάλε’ και πέφτουμε στο κρύο σκοτάδι ενώ η κόρη με το τουρμπάνι αναφωνεί βγαίνοντας από το μπάνιο ‘ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ DIVA!’
Με την τσίμπλα στο μάτι, ο σκύλος με πάει την καθημερινή μου πρωινή βόλτα, σηκώνει το πόδι σε πεντακόσια σημεία στο χιλιόμετρο και αφήνει την τούρτα του στην πόρτα του εξοχικού του πιο αντιπαθούς γείτονα (θα με μαλώσει ο Δρακολέων αλλά από ΕΚΕΙ δεν τα μαζεύω επίτηδες!), συναντώ τη συμπαθή νεαρά έγκυο με την σκυλίτσα της, ‘καλημέρα κύριε Κώστα, ‘ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ DIVA!’ μου λέει, πολύ χάρηκε ο Σίμπα ‘σου είπα ρε να μη γλύφεις ΕΚΕΙ! και μετά σε φιλάει και το Σοφάκι’ τον μαλώνω αφού απομακρυνόμαστε και επιστροφή στο σπίτι. Α, είχε και πανσέληνο! Με το ζόρι ένα φλυτζάνι καφέ, ‘μπαμπά άντε θ’ αργήσω’, βρουμ για το σχολείο και ξεφόρτωμα της κόρης και της απουσιολόγας σπαστικιάς συμμαθήτριας που δεν χωνεύει αλλά μένει δίπλα μας και τι να κάνουμε την παίρνουμε μαζί. Τη Βάσω. Η οποία κατεβαίνοντας μου λέει ‘ευχαριστώ κύριε Κώστα και ‘ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΤΕ ΤΗΝ DIVA!’
Τι στο διάολο! 08:15. Ψιλικατζίδικο παλαιού τύπου, ψιλικατζής παλαιότατου τύπου, σκουντούφλης και η ‘εφημερίδα’ του χωριού. Προβληματίζεται μ’ εμένα γιατί κάθε μεσημέρι παίρνω και διαφορετική εφημερίδα οπότε δεν μπορεί να με κατατάξει κάπου κι αυτό τον ενοχλεί. ‘Νωρίς σήμερα κύριε Κώστα. Δεν ήρθαν οι απογευματινές’, ‘ κυρ Γιάννη η DIVA ήρθε;’ ρωτάω και με κοιτάζει περίεργα. ‘Η DIVA; Όχι αλλά έχω από χτες το COSMOPOLITAN, έχει κι ένα άρθρο για τους εξοπλισμούς Ελλάδας-Τουρκίας’ (με ειρωνεύτηκε,ε;), ‘ασ’ το, θα περάσω αργότερα’ λέω και γυρίζω σπίτι. Μπαίνω για την πρωινή εξερεύνηση της μπλογκοπαρέας. DIVA εδώ, DIVA εκεί, DIVA και παραπέρα κι εγώ να έχω να τελειώσω το περιοδικό του Γρεβενιώτικου Συλλόγου. Βασανιστήριο. Ο γιος, μια και η Σχολή είναι υπό κατάληψη από πρόπερσι ξυπνάει μια φυσιολογική ώρα –κατά τις 12- (δούλευε κιόλας μέχρι αργά-το διευκρινίζω μη μας την πέσει ο Vromios πάλι...), έρχεται από πάνω μου και μου λέει ‘ρε μπαμπά χτες το βράδυ κάτι έλεγες στον ύπνο σου για μια ντίβα, τι έγινε έχουμε καμιά εικονική κατάκτηση;’ κλείνοντας και το μάτι. ‘Άσε ρε γιε, με κάτι ροκάδες, κάτι δρακολέοντες, κάτι μπαμπάκηδες και κάτι διάσημους Καιρούς, μόνο κάτι ευγενικές, πανέμορφες, πανέξυπνες κοπέλες –μη τις χάσουμε κι αυτές…- μας αφήνουν κάτι τις ως σχόλιο και τρέχουν μετά από τους άλλους. Αλλά, ρε παιδί μου, δεν ξέρω γιατί, από παντού ακούω και παντού διαβάζω
‘ΜΗ ΞΕΧΑΣΕΙΣ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΤΗΝ DIVA!’

συνεχίζεται


13:30. Η κόρη σχολάει στις δύο, κατεβαίνω στην κουζίνα, παίρνω το σημείωμα ‘γάλα, ψωμί, κριτσίνια, λάχανο, σερβιέτες μωβ, σερβιέτες πράσινες, πιπεριές κόκκινες, καρότα,χαρτί υγείας’ –τι τραβάμε κι εμείς οι συνταξιούχοι- και φεύγω για ψώνια και παραλαβή του Σοφακίου. Αποφεύγω τον κουτσομπόλη ψιλικατζή και περνώ από το καινούργιο ψιλικατζίδικο με μία νεαρά ψιλικατζού εκπάγλου καλλονής ως η δικιά μας (της μπλογκόσφαιρας). Εφημερίδα (το sudoku το’ κοψα από τότε που εμφανίστηκε ο dodos) και, ‘το DIVA το έχετε;’ ρωτάω. ‘Βεβαίως’ μου αποκρίνεται, ‘τι χρώμα τσάντα θέλετε;’. ‘Τσάντα; Το περιοδικό θέλω!’ ‘Μα έχει και τσάντα δώρο, διαλέγετε ένα από τα τρία χρώματα’ ‘θα πάρω τη μπέζζζ, ταιριάζει στα σκαρπίνια μου’ της απαντώ χαριτωμένα, χαμογελά συγκαταβατικά σκεπτόμενη ‘τι παθαίνει ο άνθρωπος στα γεράματα’ και απέρχομαι προσέχοντας το βάδισμά μου.
Ψωνίζω τα διαταχθέντα και στήνομαι έξω από το σχολείο. Μένουν πέντε λεπτά για το κουδούνι οπότε, τι να κάνω, ξετυλίγω την DIVA από τη συσκευασία της και αρχίζω το ξεφύλλισμα. Η σχολική τροχονόμος μου χαμογελά συγκαταβατικά, ‘γιατί μωρή εσύ δεν διαβάζεις STATUS;’ σκέφτομαι και πέφτω στην ενημέρωση για τα τρέντυ αξεσουάρ. Πάνω που διάβαζα για το THERMAL SPA της PALMOLIVE και σκεφτόμουν πώς να δοκιμάσω το δείγμα χωρίς να με πάρουν είδηση η καθαρόαιμη και τα παιδιά και γίνω ρεζίλι της παρέας του Σίμπα, τσουπ τα κορίτσια. ‘Α, η DIVA, μπαμπακουλάκο είσαι καλά;’ ρωτάει η κόρη, ‘κι η μαμά μου την παίρνει’ λέει η σπαστικιά συμμαθήτρια, ‘θα σου ‘λεγα τι παίρνει αν ήσουν ενήλικη’ σκέφτομαι γιατί ούτε να σκεφτώ τη μάνα της με θέρμαλ σπα για σύσφιξη, και γκαζώνω για το σπίτι ενώ οι μικρές χασκογελάνε στο πίσω κάθισμα με τις οδηγίες γι αυτό το –πώς το λέτε εσείς οι νέοι, δεν θυμάμαι-, σεξ;

Συνεχίζεται, επίσης.


Ξεμπαρκάρουμε τη γειτονοπούλα, μπαίνουμε στο σπίτι ‘παιδιά στρώστε για φαγητό, έχω κάτι επείγον εγώ’ , αρπάζω την DIVA και πάω… εκεί που πάνε, τέλος πάντων, με φραπέ και περιοδικό. Ξαναβυθίζομαι στην ανάγνωση, ‘Μπορεί μια παλιά σχέση να μπει στο φούρνο μικροκυμάτων και να σερβιριστεί εκ νέου σαν ένα σπουδαίο γεύμα; Παίζεται’ γράφει μια νεαρά και ανώριμη δημοσιογράφος, εγώ ξέρω ότι αναμφιβόλως μπορεί –ρωτήστε και τη φίλη μου τη Νίνα-, τι ‘παίζεται’ κυρά μου; παρακάτω διαβάζω ότι ‘η Courtney Love βγάζει ημερολόγιο με τα καμώματά της. Ο τίτλος αυτού Dirty Blond, σκασίλα μου θα πείς αλλά δεν έχεις λίγο περιέργεια;’ , όχι ρε δεν έχω, πιο κάτω μουράτος νεαρός σκηνοθέτης ‘φτύνει την αναμασημένη τσίχλα της ελληνικής τηλεόρασης και ακολουθεί τις ιδιοσυγκρασιακές διαδρομές του κόντρα στο ρεύμα –δηλώνοντας «Θα ήθελα να κάνω ένα γουέστερν, ένα θρίλερ, μια τσόντα»’ κι εγώ χαρακίρι αλλά, κρατιέμαι, βγαίνω, αράζω στον καναπέ και δεν το κλείνω γιατί η εσωτερική φωνή μου λέει συνεχώς ‘παρακάτω, παρακάτω’ και ξεφυλλίζω και προσπερνώ αρώματα, στήθια, φορέματα, στήθια, τσάντες, στήθια, παπούτσια, στήθια, (σαν τα κρεοπωλεία στα Γρεβενά μαγαζί παρά μαγαζί), εντρυφώ για λίγο στον ‘κώδικα του σομιέ’ , προσπερνώ το άρθρο για τις φίλες του Αντώναρου με τίτλο ‘Μια γυναίκα με γουστάρει» κάποιας Δανάης και γυρίζω σελίδα 114. Και τι βλέπω; Τίτλος «ΟΙ ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΜΠΛΟΓΚΕΡ έχουν έμπνευση» της δημοσιογράφου κυρίας Εβίτας Κυριαζή η οποία με ένα εκπληκτικό δείγμα γραφής ξεκινά την παρουσίαση ήρεμα, ανεβάζει στροφές, ανεβάζει κι άλλες και φτάνει στην οργασμική κορύφωση στη σελίδα 118 με την παρουσίαση της μίας και μοναδικής, της Θεάς, αυτής που γράφει συγκλονιστικά, της αηδιαστικά έξυπνης, της ανεπανάληπτης Composition doll! Ναι, η Νίνα μας φωτογραφημένη σε στυλ ‘ελάτε καλέ, μην υπερβάλλετε, εγώ φταίω που είμαι η καλύτερη;’, παρέα με τις συνθετικές της κούκλες δίνει το σύνηθες ρεσιτάλ απαντήσεων στην εμβρόντητη κυρία Κυριαζή, στήνει το κακό της ημιπροφίλ ημιανφάς -μη πάθουμε με το καλό της- στο καλλιτεχνικό ημίφως και μας αποκαλύπτει εκούσα-ακούσα το τρομερό μυστικό που δεν μπόρεσε να αποκαλύψει ούτε ο Dan Brown: Ναι, κυρίες και κύριοι, η Τζοκόντα ήταν Βενετσιάνα εγγαστρίμυθος που έδινε παραστάσεις στο Μουλέν Ρουζ, ρωτείστε και τον Μαυροπρόβατο, με συνθετικό κούκλο σαν κι αυτόν της Composition doll συν το χαμόγελό της!
«ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΣΟΥ;» με επαναφέρει στην πεζή πραγματικότητα η καθαρόαιμη που έχει επιστρέψει εδώ και ώρα. «ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΠΙΠΕΡΙΕΣ έγραψα και ΠΡΑΣΙΝΕΣ ΣΕΡΒΙΕΤΕΣ! Πάλι ανάποδα τα ψώνισες;»
«Άλλη φορά να ψωνίζεις εσύ τις πιπεριές» απαντώ σκίζοντας τη γάτα. Όχι παίζουμε…

TELOS!
Νομίζατε;

Λοιπόν, στην εκπληκτική εμφάνιση της αγαπημένης μας Νίνας και στην ανάδειξη της ομορφιάς της, συντέλεσε τα μέγιστα το βάψιμο και το χτένισμα από την κυρία Allmylifelila η οποία, επίσης, συντέλεσε τα μέγιστα και στο ύφος της Νίνας με το τελευταίο ποστ της στο οποίο έγραφε το βαθύγδουπο (με Θ) "η ομορφιά με πονάει εμένα. πολύ. και σβήνει έτσι η ασχήμια. μην προσπαθείτε μάταια."

  • Composition doll η Νίνα Μου‚

  • Allmylifelila


  • ΤΕΛΟΣ (τω όντι)

    89 Comments:

    At Fri Feb 02, 09:45:00 PM, Blogger rockerblogger said...

    ΧΑΧΑΧΑΧΑΑΑΑΑ

    Ρε μπαγάσα έκανα κλικ στη φωτό και.. μεγάλωσε:))))))))))

    Με έχεις βάλει στην πρίζα κι αγωνιώ για τη συνέχεια!!!

    ΥΓ
    Λες τα κορίτσια όντως να μας αφήνουν τα σχόλια από σεβασμό και συμπάθεια στα ροκ γηρατειά μας ;)

     
    At Fri Feb 02, 10:04:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Τι να σου πω, θα τα ρωτήσουμε... :))

    Μα με πρήξανε με τη DIVA. Κι ώσπου να φτάσω στην περιβόητη σελίδα 118, πέρασα ξυστά από τρία εγκεφαλικά και δύο εμφράγματα... :)))) Η συνέχεια μόλις συνέλθω ο αγαθός γέρων! :)))))

     
    At Fri Feb 02, 10:05:00 PM, Blogger ladybug said...

    Κάτι ήξερε ο ψιλικατζής που σας είπε να αγοράσετε το cosmopolitan, αναφέροντας (με νόημα?) την Τουρκία...:))
    Καλησπέρα σας.

     
    At Fri Feb 02, 10:11:00 PM, Blogger Yannis H said...

    Κι εγώ - σοβαρά, σοβαρότατα - έλεγα ν' αγοράσω σήμερα την DIVA. Κι αυτό γιατί πήρα μήνυμα στο κινητό από άνγωστο βέβαια νούμερο, και λέω θα είναι καμιά γνωστή μου και κάτι θέλει να μου πει - θα το καταλάβαινα όταν την αγοράσω. Κι έλεγα, θα το έλεγαν εάν επρόκειτο για διαφήμιση - π.χ. θα φαινόταν αποστολέας η ΤΙΜ.

    Τελικά το ξέχασα και βαριόμουν να ξαναβγώ. Ευτυχώς που το διάβασα! :))

     
    At Fri Feb 02, 10:16:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Να το πάρετε! Να καμαρώσετε το καμάρι μας! Το αστέρι της παρέας που λέγεται
    COMPOSITION DOLL! Αλλά μέχρι να φτάσουμε εκεί, έχει ...ψωμί η διαδικασία αγοράς και ανάγνωσης! (Όχι που θα την αφήναμε χωρίς διαφήμιση!) :)

     
    At Fri Feb 02, 10:23:00 PM, Blogger Yannis H said...

    ΓΜΤ - είχα δίκιο! Και δεν την είχα καταχωρημένη εκεί γιατί ακόμα με πονάει το δάχτυλο από την πληκτρολόγηση (νέο κινητό, ασύμβατο με το προηγούμενο).

    Βρε CD, και να δεις που δεν θα το αγόραζα!!!

    Thanks Ιμίαιμος :))

     
    At Fri Feb 02, 10:26:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ωχ! Ξέχασα να καλωσορίσω την πανέμορφη και ευγενικότατη Πασχαλιά και θα μου φύγει για τους Δρακολεοντοροκάδες Μπαμπακοκαιρούς.
    Καλωσήρθατε Κυρία μου και συγνώμη για το 'άσεμνον' του θέματος αλλά το εν λόγω περιοδικόν όλο για αυτό το -πώς το λέτε εσεί οι νέοι, δεν θυμάμαι, σεξ;- ομιλεί... :))))

     
    At Fri Feb 02, 10:28:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    ΧΑΧΑΧΑΧΑ!!! ΤΕΛΕΙΟ!!!

    Τέτοιο γέλιο είχα να ρίξω από τότε που ο Κόκκαλης δήλωσε ότι θα είναι παρών στον τελικό του Champions League στο ΟΑΚΑ!

    Περιττό να σου πω ότι ανοίγω το περιοδικό και πέφτω *ακριβώς* στην κρίσιμη σελίδα που πολύ σοφά αναδημοσιεύεις!

    Και η απέναντι έχει ένα κρίσιμο ερώτημα που ταλανίζει τον κόσμο στην αυγή του 21ου αιώνα: πώς μπορείς να αρνηθείς ευγενικά το τρίο...

     
    At Fri Feb 02, 10:35:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    άντε, ακόμα η συνέχεια;;;;

    (γαμώτο, είμαι ακόμα στη δουλειά και θέλω να σχολάσω για να πάω να την πάρωωωωω κλαψ)

    'νύχτες! :)

     
    At Fri Feb 02, 10:52:00 PM, Blogger panagiota said...

    Ακολουθησα κι εγω το μονοπατι της μεγενθυσης της εικονας....
    Ξεσασε ομως την καλυτερη συμβουλη ο\η γραφων αρθροψυχοαναλυτοθηλυκοσεξολογος:Αφου δεν συμορφωνεται ο μπαγασας και μονα ζυγα τα θελει δικα του,δωστου τα παπουτσια στο χερι.Εχει κι αλλου πορτοκαλιες που κανουν πορτοκαλια...
    Ωραια η diva...
    Την συνεχεια γρηγορα παρακαλουμε

     
    At Fri Feb 02, 11:01:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ε, ρε σύντροφοι! Γυναικοθύελλα σηκώθηκε. Πού 'σαι γιέ να καμαρώσεις τον πατέρα σου.... :))))

     
    At Fri Feb 02, 11:13:00 PM, Blogger Pan said...

    Λυπάμαι που θα στεναχωρήσω τον σεβαστό μπασταρδάκο και την εκλεκτή ομήγυρη, αλλά το σημερινό ποστ είναι ΚΥΡΙΟΛΕΚΤΙΚΑ ΤΟΥ ΚΩΛΟΥ!
    Δηλαδή υπάρχουν γυναίκες που τα διαβάζουν αυτά τα κωλοπεριοδικά; Και ακόμη χειρότερα, που τα πιστεύουν;
    Τσ τσ τσ, πάει χάλασε ο κόσμος.
    Γμτ, σαν τον παππού μου ακούγομαι

     
    At Fri Feb 02, 11:29:00 PM, Blogger ladybug said...

    Αααα ευχαριστώ πολύ, πάνω που ήμουνα έτοιμη να φύγω χαμηλοφτεριασμένη :))

    Όσο για το θέμα του ποστ...ευτυχώς είχε καλό Καιρό στα νιάτα μου και γλίτωσα τις ντίβες :))

     
    At Fri Feb 02, 11:39:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Γιατί ρε PAN είπαμε εμείς ότι είναι επιπέδου Μπριτάνικα Ενσαϊκλοπίντια;

    Χαμογελαστή καληνύχτα! :)))

    ladybug, ευτυχώς πρόλαβα :)))

     
    At Fri Feb 02, 11:49:00 PM, Blogger Απολλώνια said...

    Λοιπόν, σήμερα έκανα κοπάνα απ' το γραφείο (σσσσσ μην το πείτε πουθενά) πάνω λοιπόν στην μεσημεριανή ανάγνωση έμαθα το μυστικό.
    Έτρεξα αμέσως, αλλά εμένα ο Κυρ-Κώστας ο ψιλικατζής μου έδωσε κόκκινηηηη (ανταλλάζεις;)
    Εξομολογούμαι πως αφού διάβασα-καμάρωσα την Doll, διάβασα για τις υπόλοιπες κοπέλες, διάβασα και το άρθρο που φαίνεται πανω... Μάλιστα το συγκεκριμένο κομμάτι το διάβασα και στο τηλέφωνο στη φίλη μου τη Σοφία...
    Είμαστε τρελές εμείς οι γυναίκες τελικά.
    Καλησπέρες!
    :)

     
    At Fri Feb 02, 11:57:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Αστάθμητες; :)))
    Γειά σου Απολλώνια. Δεν έχω κόκκινα σκαρπίνια γαμώ το... :))))

     
    At Sat Feb 03, 12:31:00 AM, Blogger Αθήναιος said...

    κ.Ημίαιμε, είχα καιρό να γελάσω στο στυλ "χαχαχα" με ποστ. Πάντως μιας και το αναφέρατε, τα πιο ωραία και φρέσκα κορίτσια στα σχόλια τα μαζεύει ο μάγειρας.

    Ο Rockerblogger και σαν τη φραπελιά να χτυπηθεί, μόνο κάτι αριστεριστές και κάτι οπαδούς της Σεγκολέν θα μαζεύει.

     
    At Sat Feb 03, 12:55:00 AM, Blogger panagiota said...

    Για τον pan απο την Παν.Κι εγω στα νιατα μου τον"μικρο ηρωα"και τη"μικρη Λουλου"διαβαζα και την diva στο περιπτερο την βλεπω κρεμασμενη,αλλα το ποστ του μπασταρδακου ειναι απαιχτο και επιτυχημενο,ως προς τα"σημεια των καιρων" ...
    Σαν την Μπριτανικα....

     
    At Sat Feb 03, 01:51:00 AM, Blogger o kairos said...

    Οπαδος της Σεγκολεν εισαι και φαινεσαι Αθηναιεαη.Με αγαπη.

    Ωστε δεν δινουνε σε dvd τη Doll.Αισχος.

     
    At Sat Feb 03, 03:55:00 AM, Blogger oistros said...

    Ως κι εγω είδα φως και μπήκα. Λέτε να δω στον ύπνο μου έγχρωμα όνειρα με το σλόγκαν "μην ξεχάσεις τη ντίβα". Άντε .. να γράψετε τη συνέχεια σε περίπτωση που την ξεχάσω να ξέρω τι έχασα :)

     
    At Sat Feb 03, 08:15:00 AM, Blogger Λουΐζα Κορνάρου said...

    Γράψτε τη συνέχεια και με λεπτομέρειες παρακαλώ. Εδώ κάτω, τρίτη μέρα με απαγορευτικό του απόπλου, κι ούτε μαϊντανό δεν έχουμε. Βάλτε και στο σκάνερ τη σελ.118 να πάρουμε μεζέ - η κόρη σας θα σας αγαπάει πάντα, όποιος και να είστε :-)

     
    At Sat Feb 03, 08:28:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Η συνέχεια το Σάββατο το απόγευμα γιατί το πρωί έχει ΙΣΤΙΟΠΛΟΪΑ!! :))

     
    At Sat Feb 03, 08:34:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Αθήναιος, ΟΛΕΣ ...φίλες του Μάνου είναι;;; Πάει, χάσαμε τον μπούσουλα! :)))

    Παναγιώτα, ευχαριστώ για τη συμπαράσταση. Καμιά φορά όλοι μας διαβάζουμε λίγο γρηγορότερα απ' ότι πρέπει για να πιάσουμε την ουσία.
    :)

    Καιρός, να μαζέψουμε υπογραφές! Δεν γίνεται να εμπαιζόμεθα έτσι. Ευτυχώς είχε και δείγμα πατσουλίου.

    Αποκλεισμένη κυρία Κορνάρου. Βάλτε 'λουίζα'. Σ' όλα τα νησιά φυτρώνει και είναι εξόχως αρωματική!
    Και η επιθυμία σας διαταγή. :)))

     
    At Sat Feb 03, 09:35:00 AM, Blogger Αθήναιος said...

    Καλά, η φωτογραφία είναι ΠΑΡΑ πολύ ωραία!

    Το σχόλιο για την περίοδο δε, με καλύπτει απόλυτα αν και πρέπει να παραδεχτεί η Νίνοτσκα ότι δεν το καταλαβαίνει ο αναγνώστης πάντα. :-)

     
    At Sat Feb 03, 10:10:00 AM, Anonymous Anonymous said...

    Τώρα που σε πέτυχα και το θυμήθηκα, αυτά τα καταπληκτικά μπεζ σκαρπίνια πού τα είχες ψωνίσει;;;

    ;^p

     
    At Sat Feb 03, 11:19:00 AM, Blogger allmylife said...

    να τονίσω πως:
    είμαι η μακιγιέζ!
    είμαι η κομμώτρια!
    είμαι εκείνη που διαθέτει στοκ για τα κορίτσια του Βελγίου!

    μήπως με εκμεταλέυτηκε;;;;

    (καλά του κάνατε του αντιπαθούς γείτονος!!!)

     
    At Sat Feb 03, 11:27:00 AM, Blogger NinaC said...

    Παρακαλώ, παρακαλώ... Μην βιάζεστε να ενθουσιαστείτε... Αναμείνατε τον άλλο μήνα τη γυμνή φωτογράφηση στο Playboy.


    (Ημίαιμε, θα σε σκίσω, λέμε!!!)

     
    At Sat Feb 03, 11:51:00 AM, Blogger dodo said...

    Μ' έκανες και γέλασα πολύ!
    Πάω στο περίπτερο τώρα. :-)

     
    At Sat Feb 03, 02:29:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Αθήναιος, και το κείμενο, ως συνήθως.

    Μπαμπάκης άσε τις σκιώδεις συκοφαντικες προβοκάτσιες... :)))

    Νίνα μου, μα τον Άγιο Χιου Χέφνερ θα αγοράσω ΟΛΑ τα αντίτυπα! By the way, που λέει και ο Κουλούρης, η κυρία Κυριαζή μας χρωστάει για τη διαφήμιση! 2500 μπλόγκερς αγόρασαν την Ντίβα! :)))

    Dodos, πού και πού το χρειαζόμαστε ρε γαμώ το! :))

     
    At Sat Feb 03, 02:31:00 PM, Blogger NinaC said...

    χαχαχαχαχαχαχχαχαα
    χαχαχαχαχαχαχαχαχαχχα
    χαχαχχαχαχαχαχαχαχαχα

    είσαι ένα κοπρόσκυλο εσύ!

     
    At Sat Feb 03, 02:33:00 PM, Blogger allmylife said...

    .

     
    At Sat Feb 03, 02:35:00 PM, Blogger allmylife said...

    ξανά!!!!!!!!!!!!!

    ΕΙΜΑΙ η κομμώτρια!
    η μακιγιέζ!

    η οικογένειά μου απαξάπασα,
    έχει τρομοκρατήσει τους περιπτεριούχους όοοολης της περιοχής!!!!

    θα πείτε κάτι και για μένα;
    :(

     
    At Sat Feb 03, 02:47:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Γουφ! ΤΕΛΟΣ! Και θα μείνει έτσι ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ!

     
    At Sat Feb 03, 02:54:00 PM, Blogger NinaC said...

    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΤΗΔΕΥΤΗ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!

    ΕΝΤΑΞΕΙ????????

     
    At Sat Feb 03, 03:00:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    ΣΣΣΣΣΣΣΣΣμμμμουουουτςτςτςτςτς!

     
    At Sat Feb 03, 03:06:00 PM, Blogger rockerblogger said...

    α- Ημίαιμε, είσαι ωραίος!

    β- Ντόλυ, είσαι κούκλα!

    γ- allmylife, όταν με καλέσουν για συνέντευξη στο MTV θέλω εσύ να με κτενίσεις και να μου κάνεις το μακιγιαζ:)))))

    δ- Αθήναιε, ζηλεύεις επειδή έχω γράψει επανειλλημένως ότι θεωρώ τη Σεγολέν ως την πιο σέξι πενηντάρα που ξέρω:))))))

    ε- Καιρέ, εσένα ο Αθήναιος σε κατατάσσει στους αριστεριστές βρε. Στους οπαδούς της Σεγκολέν κατατάσσει τον Ημίαιμο:)))))))

     
    At Sat Feb 03, 03:15:00 PM, Blogger herinna/ said...

    α composition doll θα σε μαλώσω. Εμείς δεν πήραμε χαμπάρι κι αν δεν ήταν ο ημίαιμος ακόμα στα σκοτάδια θα ήμασταν. Καλά μιλάμε, είχαν έρθει πάνω από το κεφάλι μου μπαμπάς και κόρη να μάθουν γιατί έχω σκάσει στα γέλια. Άντε να εξηγείς και να μεταφράζεις στα αγγλικά ολόκληρο σεντόνι που έχει μάλιστα και συνέχεια. Άντε ρίχτην αδημονώ. Και πςςς. Δεν πήγαν όλες κατα Μάνο μεριά. Απόσο βλέπω δεν τα πας άσχημα.
    Φιλιά

     
    At Sat Feb 03, 03:16:00 PM, Blogger herinna/ said...

    Κύριε Αθήναιε τι εννοείτε για μας τα πουροφρικιά;

     
    At Sat Feb 03, 03:30:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Roker, συμφωνεί κι η καθαρόαιμη!
    Μακάρι κι η Σεγκολέν :)))

    Ελένη μας, ΤΕΛΕΙΩΣΕ! Είδες πώς βγαίνει γέλιο κι από την καθημερινή ...ταλαιπωρία; :)))

     
    At Sat Feb 03, 04:02:00 PM, Blogger Ο σκύλος της Βάλια Κάλντα said...

    Τα συγχαρητήρια μου στην κομμώτρια, μακιγιέρ (κάποιος πρέπει να πει μια καλή κουβέντα στη χριστιανή!). Αν και για το τίμιο βλέμμα, προφανώς δεν ευθύνεται η allmylife!

     
    At Sat Feb 03, 06:54:00 PM, Blogger herinna/ said...

    τέλειωσε ε; κρίμα. Θέλω κι άλλο

     
    At Sat Feb 03, 07:06:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ώρα για ταξίδι. Προτείνω την Ουτοπία2 του Καιρού Ο καιρός Γιώργος Τετράδης

     
    At Sun Feb 04, 08:50:00 AM, Blogger allmylife said...

    Επιτέλους!
    δικαιώθηκα!
    Ευχαριστώ :)

    Κύριε Ρόκερ!
    Παρακαλώ.
    Μεγάλη μου τιμή!
    (άλλωστε αποκλείεται να έχετε 1.500 συνθετικές κούκλες και να θέλετε να τις έχετε όοοολες αγκαλιά - αποκλείεται να μην ξέρετε ΤΙΠΟΤΑ για το μακιγιάζ - αποκλείεται!!!)
    πείτε μου σας παρακαλώ πως εσείς τουλάχιστον ξέρετε ΤΙ είναι η μάσκαρα.....)
    :)))

    Κύριε
    σκύλε της Βάλια Κάλντα
    Αυτό το βλέμμα την κάνει φίλη της καρδιάς μου - και αντέχω ότι αντέχω....:)

     
    At Sun Feb 04, 06:27:00 PM, Blogger Σταυρούλα said...

    Αχ, βρε Νίνα, για πάρτη σου πήρα πρώτη φορά τη ντίβα! Είσαι diva kκυριολεκτικώς όμως! Σα να σ' έβλεπα όταν το διάβαζα και φανταζόμουν το πώς θα σήκωνες το φρύδι και θα την κοίταζες με συγκατάβαση! Φιλιάάάάααααααα

     
    At Sun Feb 04, 07:39:00 PM, Blogger Alkyoni said...

    η Ντίβα μας σήμερα μίλησε για όλες...
    δεν μπόρεσε όμως να μαζέψει τα συντρίμμια μερικών!
    μια "ζωντοχήρα"

     
    At Sun Feb 04, 08:07:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    renata φαντάζομαι να συμφωνείς και με τη λύση του μυστηρίου της Τζοκόντα! :)

    Αλκυόνη δροσερή κι ευαίσθητη. Αλλοίμονο αν κάποια τέτοια κείμενα προκαλούσαν πραγματικές συντριβές.
    Τους παραπαραδίνεις αξία. Εκεί που σταδιδρόμησα αυτό το λέγαμε 'επίδειξη ανοήτου πνεύματος'. Ένοχος σε τέτοιο πολλές φορές κι εγώ. Όπως σου έγραψα όμως, αυτός που αντιλαμβάνεται ότι έθιξε -έστω και ακούσια- κάποιον οφείλει (κατά την ταπεινή μου γνώμη) να ζητήσει συγνώμη. Κι έχω την εντύπωση ότι θα το κάνει.

     
    At Mon Feb 05, 12:06:00 AM, Blogger Кроткая said...

    @baby face rocker:όχι δεν σας αφήνω σχόλια από σεβασμό και συμπάθεια. Στους άλλους ναι, σε σας όχι!
    (νια νια νια κοπρόσκυλο!). αλλά όχι και ΄σεξυ η Σεγκολέν, μου το χαλάτε! μήπως δεν θυμάστε τι ακριβώς σημαίνει σέξυ?

    @αθήναιος: ΤΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΤΕ ΜΕ ΤΟΥς ΑΡΙΣΤΕΡΙΣΤΕΣ ΜΗΝ ΤΑ ΠΑΡΩ???? :ΡΡΡΡ

    @Κοπρόσκυλο: δεν υπάρχουν κόκκινες σερβειέτες. Μωβ και πράσινες και γαλάζιες υπάρχουν! τσκ τσκ τσκ

    @allmylife: παρακαλώ να μου φυλάξετε καλά το στοκ μου. και σας έχω αγκαζάρει για μια φουλ κούρα χτένισμα-μακιγιάζ-μανικιούρ και δε συμμαζεύεται. Και εγώ ΞΕΡΩ τι είναι μάσκαρα! Και μάλιστα η δική μου είναι Channel, 'νταξ'???

    ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΜΟΥ ΜΙΑ ΝΤΙΒΑ ΓΜΤ!!!!

     
    At Mon Feb 05, 12:15:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κροτοσουρτούκω, μη βάζεις στοίχημα για το κόκκινο!
    Η Σεγκολέν δεν είναι σέξυ; Σεπτά; Σοκτώ; Τίποτα;
    και
    ΑΘΗΝΑΙΕ, ναι, τι πρόβλημα έχετε ΚΑΙ με τους αριστεριστές ...Βρυξελλών; (πώς λέμε λαχανάκια;) :)))

     
    At Mon Feb 05, 03:36:00 AM, Blogger allmylife said...

    Κροτένια
    Σου κράτησα!!!!
    Και τσάντα!!!!!!!

    και στην διάθεσή σας :)

    (απέκτησα κοινό - Ημίαιμέ μου!
    Σας ευχαριστώ :))) )

     
    At Mon Feb 05, 10:12:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    allmylife, έχω βάσιμες ενδείξεις ότι πάντα είχατε και πάντα θα έχετε...:))

     
    At Mon Feb 05, 12:00:00 PM, Blogger Rodia said...

    ΑΑχαχαχαχαχαχαχαχαχαΑΑΑΑΑχαχαχαχαχαχαχα

    (γράφεις αηδιαστικά ωραία)

    :-)))))))))))))))))

    +πάντα τέτοια+

     
    At Mon Feb 05, 12:09:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    !!!!!!! θεός.... γαβ...

     
    At Mon Feb 05, 01:11:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ροδίτσα, Μ' αρέσει να γελάς!!!! Γαμώ το μου πια με τις σοβαρότητες.
    "συγκλονιστικά αηδιαστικά ωραία" θα έλεγα σε κρίση μετριοφροσύνης... :)))

    Παράφωνος, μια χαρά ...γαυγίζετε, πόθεν το προσωνύμιο; :)

     
    At Mon Feb 05, 01:55:00 PM, Blogger άσκεπος said...

    Μπορεί να άργησα να το πάρω χαμπάρι, αλλά είναι ίσως η πιο απολαυστική αφήγηση που έχεις κάνει ποτέ. έλιωσα στο γέλιο :)))))))
    Είναι και να σε εμπνέει το θέμα!
    Καλή εβδομάδα!

     
    At Mon Feb 05, 02:24:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Να 'σαι καλά εξόριστε. Και ΦΥΣΙΚΑ μας εμπνέει!
    Σε παρακολουθώ αδιαλλείπτως... :))

     
    At Mon Feb 05, 02:56:00 PM, Blogger Кроткая said...

    περιμένω να μου υποδείξεις τη μάρκα. έχω την εντύπωση πως είμαι σε θέση αν γνωρίζω καλύτερα (?) το θέμα, όχι??? :ΡΡΡΡΡ

    Χάλια είναι η Σεγκολέν ρε παιδιά, δεν βλέπεται. Εντάξει, είναι πιο ωραία από την Αγκέλα ή από τη Βάσω Παπανδρεόυ, αλλά μην την κάνουμε και θεά! Θα μου πεις, με αυτά που κυκλοφορούν στην πολιτική σκηνή, βγαίνει μια Σεγκολέν ή μια Μιλένα και τις ανάγουμε σε Μπελούτσι!

    Allmylife, μονο εσυ με σκέφτεσαι!!!

     
    At Mon Feb 05, 06:26:00 PM, Blogger allmylife said...

    δεν παραπονιέμαι ως μπλογκερ - χτίζω μία νέα καριέρα ως μακιγιέζ....

    Κροτούλα
    και ο Λέων :)))
    άντε και ο χυδαίος στριπτηζάς........

     
    At Mon Feb 05, 09:51:00 PM, Blogger Leon / σουταχαπει said...

    Εξαιρετικό κείμενο.
    Δικαιολογούνται οι κυρίες που συνωστίζονται εδώ.
    Την καλησπέρα μου.

    (κροτούλα εγώ αγόρασα την ντίβα - μετά από προτροπή των άλλων δύο...)

     
    At Mon Feb 05, 10:18:00 PM, Blogger σχολιαστής said...

    Βλέπω και στο ελαφρολαικό ρεπερτόριο τα καταφέρνεις μια χαρά. Ηταν να μη δοκιμάσεις με τις μοντέλες στρατιωτίνες.

     
    At Mon Feb 05, 10:50:00 PM, Blogger Кроткая said...

    Ωραία, υπάρχουν τρεις τουλάχιστον που με σκέπτονται, τη μικρή αθώα μετανάστρια! Γιατί η μία με την καριέρα της και ο άλλος που ρετουσάρει την καριέρα της Ντίβας... με έχουν εντελώς γραμμένη. Γκρουμφ!

     
    At Mon Feb 05, 11:40:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κροτοφουντούκω, λογοτεχνική αδεία βάφονται και τυρκουάζ! Άντε μπράβο! :)

    Allmylife,σιγά τα λάχανα. Η Νίνα μας είναι " ΜΙΑ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΑΝΕΠΙΤΗΔΕΥΤΗ ΟΜΟΡΦΙΑ!!!!

    ΕΝΤΑΞΕΙ????????"
    οπότε να σας δοκιμάσουμε και σε κάποια άλλη. Στην Κροτ ας πούμε... (βλέπω τα καινούργια τσοκαράκια της να προσγειώνονται στο κεφάλι μου)...! :))))

    leon, να σας αντισυγχαρώ, για τις προσωπικές επιλογές σας (ε;) :))))

    Σχολιαστά μου, με ...υποτιμάτε. Εγώ τουλάχιστον Ζαμπούνης την είδα...!!! (αντέχω ακόμη στο ... ψώνισμα :))) )
    Να 'σαι καλά! Είπα να εκτονωθούμε λίγο. Το χρειαζόμαστε ΟΛΟΙ!

    Κροτούλα το γάλα σου και ύπνο. Γρήγορα! :)

     
    At Tue Feb 06, 01:16:00 AM, Blogger Кроткая said...

    εσύ κοιμάσαι κι εμείς γλεντάμε!!!

    χοχοχο!

     
    At Tue Feb 06, 04:11:00 AM, Blogger NinaC said...

    Σχολιαστά μου, ε όχι και του ελαφρολαϊκού.... Μια Diva είναι πάντα του κλασσικού ρεπερτορίου.

    :p

     
    At Tue Feb 06, 10:57:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Καλά ρε κορίτσια, ΔΕΝ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΚΑΘΟΛΟΥ;;;;;;
    Αμ, γι αυτό δεν θέλουμε να έρθουν οι Κινέζοι στον ΟΛΠ... Αυτοί απεργούν δουλεύοντας υπερωρίες! :)))))

    Και οι αριστερίστριες Βρυξελλών; ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ τελοσπάντων;

    Α, ρε νειάτα!!!!!! :)))

     
    At Tue Feb 06, 12:55:00 PM, Blogger Кроткая said...

    είναι απλώς ανθεκτικές.

    δεν ξέρω αν το κατάλαβες, αλλά έχω αποφασίσει να του αλλάξω τα φώτα αυτού του ποστ, ειδικά που θα μείνει και για καμιά βδομάδα!

     
    At Tue Feb 06, 02:44:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ν'ανεβάσω ένα και για την Κροτκάγια; ε; (μετά φωτογραφίας!!!) :))))

     
    At Tue Feb 06, 04:41:00 PM, Blogger Кроткая said...

    ΣΕ ΠΡΟΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ!
    Δεν υποκύπτουμε εμείς σε φαιδρούς εκβιασμούς αγαπητέ!

    Αμα θες και φωτο του Χρυσοπράσινου, να σου στείλω!

     
    At Tue Feb 06, 04:52:00 PM, Anonymous Anonymous said...

    @Κροτ:
    Λίγα τα λόγια για τη Μόνικα, την έχεις πικράνει επανειλημένα τους τελευταίους μήνες και η κοπέλλα μου λέει ότι έχει αναστατωθεί...

    @Λέων:
    "Leon said...Δικαιολογούνται οι κυρίες που συνωστίζονται εδώ."
    Μαζεύονται εδώ για να βρίσκουν εύκολα το url μου και να καταλήγουν στο δικό μου.

    @Ημίαιμος:
    Για εσένα δεν έχει σχόλιο σήμερα. Αγρανάπαυση.

     
    At Tue Feb 06, 06:42:00 PM, Blogger Artanis said...

    Εγώ που δεν έχω βρει την DIVA ακόμη τι να πω!!!!
    Πέσανε όλοι και την εξαφανίσανε!
    Λύσσα μαύρη και κακιά!

    Που να δεις τον καϋμένο τον cyrus που όλο το Σ/Κ τον έπαιρνα από πίσω και του έλεγα
    "Όταν πας για εφημερίδες να πάρεις και την diva", "όταν πας για εφημερίδες να πάρεις και την diva", "όταν πας για εφημερίδες να πάρεις και την diva".
    -"ΤΙ ΤΗΝ ΘΕΣ ΤΗΝ DIVA, ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ;;;"
    -"ΜΗΝ ΜΟΥ ΦΩΝΑΖΕΙΣ ΕΜΕΝΑ! ΕΧΕΙ ΜΕΣΑ ΤΗΝ CD KAI THN MAGICA!!!!!"
    -"Αααα, οκ..."

    Δεν βρήκε όμως diva.......μπου χου

     
    At Tue Feb 06, 07:59:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Κροτ! Να μη μου στείλεις. Έχω!

    Μπαμπάκης, Αγρανάπαυση ή έχεις μείνει άναυδος από την βελτίωση της ποιότητας των σχολίων μου που απειλούν την πρώτη ever θέση σου; :))))))

    Artanis, για ψάξε στο ...στρώμα. Επιμορφώνεται ο άνθρωπος. Ετοιμάσου για εκπλήξεις! :)))

     
    At Tue Feb 06, 08:21:00 PM, Blogger Кроткая said...

    εδώ που τα λέμε, Μπαμπάκη, ο Ημίαιμος σε έχει κατατροπώσει εσχάτως, χαχαχα!!!

     
    At Tue Feb 06, 11:26:00 PM, Blogger rockerblogger said...

    Ημίαιμε, αν ανεβάσεις ποστ με φωτό της Κροτ, υπόσχομαι ποστ με το sailing! Του Rod Stewart αυτή τη φορά!!!
    :)))))

     
    At Tue Feb 06, 11:49:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ρόκερ μου επειδή εγώ είμαι ...παλαιάς κοπής, πρέπει να πάρω άδεια από τον ...Χρυσοπράσινο 'κουμπάρο' (αυτός έχει και τις δύο ιδιότητες. Είναι κουμπαρογαμπρός!). :))
    Πολύ δελεαστική πάντως η πρόταση αν και καλύφθηκα σχεδόν ολοσχερώς και με την άλλα εκδοχή! :)))

     
    At Wed Feb 07, 11:28:00 AM, Blogger An-Lu said...

    Τι να κάνουμε...μια Diva ξέρουμε κι εμείς....να μην την ευχαριστηθούμε κιόλας;! ;-)))))

     
    At Wed Feb 07, 11:36:00 AM, Anonymous Anonymous said...

    Τώρα αν συμφωνήσω ότι έχω μείνει άναυδος από την βελτίωση της ποιότητας των σχολίων σου....

    ...θα είναι πολύ προφανής η ειρωνία, έτσι δεν είναι;

    χαχαχαχα

    ;^p

     
    At Wed Feb 07, 12:09:00 PM, Blogger Μαύρος Γάτος said...

    Μα....

    είναι θεά!!!!!

    Σ;))))))

     
    At Wed Feb 07, 01:48:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Μπαμπάκης βάρα διεύθυνση να στείλω τον σκύλο μου στην πόρτα σου!!! :))))

    Γοργονίτσα, η μοναδική των μοναδικών!
    Συμφωνεί και ο Μαυρόγατος που έχει και δύσκολα γούστα ρε παιδί μου! :)))

     
    At Wed Feb 07, 04:15:00 PM, Blogger So_Far said...

    Τη συνεισφορά μου στη γυναικοθύελλα... αλλά και το θαυμασμό μου για τον εξαίσιο ρόλο σας σαν πατέρας και σύζυγος. Να είστε πάντα έτσι... δοτικός

     
    At Wed Feb 07, 05:17:00 PM, Blogger Кроткая said...

    καλά άλλη έμπνευση δεν έχουμε; οκ, καλή η Ντίβα, αλλά να βλεπαμε και τίποτα αλλο; Βαρεθηκαμε πια!!!

    Πστ, κοπροσκυλάκι, την άδεια σου τη δίνω ΕΓΩ, δε με πατρονάρει κανένας εμένα, ούτε καν παντρμένη δεν είμαι (που και να ήμουν δλδ!).
    (κι είχα ορκιστεί να μην ανεβάσω τη φάτσα μου στο δίκτυο, λολλλλ!)

     
    At Thu Feb 08, 02:56:00 AM, Blogger manosantonaros said...

    Υπέροχο ποστ... όχι όλο δηλαδή... αλλά εκεί που γράφεις για μένα, ξεπέρασες τον εαυτό σου Ναυαρχε.
    Η Νίνα ήταν στην φωτό... ναι ρε δίκιο έχεις... κι εγώ που νόμιζα ότι ηταν η Βάνα Μπάρμπα.
    Εντάξει τώρα;
    Ξε-θύμωσες...
    Ασχετο: στην περιγραφή είσαι φίνος στο fiction περίπου φίνος.
    (Σιγά που θα στην χάριζα!)
    Από το 1978 περιμενα αυτη την ευκαιρία.
    Να μου προσέχεις Κωστή μου... και πρέπει να ξέρεις ότι είσαι ευτυχισμένος συνταξιούχος, γιατί δεν έχεις μάτι, αλλά περισκόπιο.
    Είσαι από τους τυχερούς που ζουν καθημερινά πολλές εξαιρετικές θεατρικές παραστάσεις...

    Επειδή ήσουν καλός στα ελικόπτερα...δεν σημαίνει ότι είσαι το ίδιο καλός και στα υποβρύχια...
    Ε;
    (Ακου, εμπάργκο!)

     
    At Thu Feb 08, 07:37:00 AM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Χα,χαχαχαχαχα
    Γι αυτό ρε μπαγάσα ήθελα το σχόλιο!
    Είδα ότι είσαι στις ...καλές σου αυτές τις μέρες, όλο μπράβο σκορπίζεις, να μην επωφεληθούμε κι εμείς οι ...υπερμεσήλικες;
    :))))))

     
    At Thu Feb 08, 01:06:00 PM, Blogger Χρήστος Φασούλας said...

    Είπα κι εγώ, μετά από καιρό (δουλειές με φούντες γαρ) να κάνω μια μπλογκότσαρκα και μου 'κλεψες όλο το χρόνο, κόπρε!
    Πάντα τέτοια!

    ΥΓ.Και να φροντίσεις να μας ενημερώσεις εγκαίρως σε ποιο περιοδικό θα μπει και η δική σου φωτογραφία. Εκείνη χωρίς το... παπιγιόν :)

     
    At Thu Feb 08, 02:44:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Χρήστο, με τόσους φιρμάτους φίλους καλύπτομαι αντυγουορχολικά...! :)))
    Πιο πολύ χαίρομαι που βρισκόμαστε εδώ και ξεδίνουμε γράφοντας και μαθαίνοντας ο ένας από τον άλλον. Να περνάς συχνότερα αν και οι ρυθμοί μου είναι λίγο αργοί.

     
    At Thu Feb 08, 02:56:00 PM, Blogger tatine said...

    την αγόρασα τη διάβασα τη χάρηκα την τσάντα την πέταξα.

    καλησπέρα.

     
    At Thu Feb 08, 04:29:00 PM, Blogger Χρήστος Φασούλας said...

    Οι δικοί μου ακόμα αργότεροι, εσχάτως. Διαδικτυακώς εννοώ. Αλλά θα περνάω, σ' το υπόσχομαι! :)

     
    At Thu Feb 08, 05:15:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    καλώς την την Tatine. Καλή μπλογκοσταδιοδρομία! :))

    Χρηστάρα, έτσι! :)

     
    At Thu Feb 08, 08:20:00 PM, Blogger manosantonaros said...

    Eγώ πάλι την τσάντα την χάρισα στην Αννι, την κοπελιά που με αγαπάει και την αγαπάω και με βοηθά μια φορά την εβδομάδα να κρατάω το σπίτι μου καθρό.
    Της είπα αν θέλει να της στείλω και την Doll, αλλά δεν την είδα να χαίρεται.

     
    At Thu Feb 08, 08:40:00 PM, Blogger Κωστής Γκορτζής said...

    Ε, είπαμε να μας έρχεσαι που και που, όχι και να κατασκηνώσεις εδώ, χαχαχαχαχα, ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗ ΝΙΝΑ ΜΑΣ, ΡΕ!!
    Αφού μας ανάγκασε να πάρουμε το περιοδικό, την τσάντα και το δείγμα πατσουλί (ρεζίλι στην ψιλικατζικούλα γίναμε) φαντάσου ΠΟΣΟ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΜΕ!
    Ούτε εσένα τόσο, ζηλιάρη! :)))

     
    At Tue Feb 01, 10:11:00 PM, Blogger tolis said...

    Το ονομα μου ειναι Αποστολης Μπιντσης.
    Πριν απο 21 χρονια ετυχε να γνωρισω ενα σπουδαιο Ανθρωπο το Α με κεφαλαιο οταν υπηρετουσα στο Πολεμικο Ναυτικο.
    Ηταν δυο μηνες αφοτου ειχα παρουσιαστει στη ΒΕΝ και αν και μηχανικος α/φων ο τοτε Υποδιοικητης με ειχε κανει καμαρωτο καλη του ωρα.
    Μια μερα λοιπον ο Επιστολεας μας τοτε Αντιπλοιαρχος Γκορτζης μου ζητησε ενα καφε να του παω στο γραφειο.
    Μπαινοντας να του παω τον καφε στο γραφειο του βλεπω πανω ενα περιοδικο αγγλοφωνο.... και του λεω το flight ειναι αυτο??
    Κοιτωντας με με απορια μου λεει και που το ξερεις εσυ το flight??
    Μα...ειμαι μηχανικος αεροσκαφων του απαντω.
    Και τι κανεις καμαρωτος μου λεει??
    Ε..τι να σας πω του απαντω.
    Θελεις να πας στο υποστεγο μου λεει??
    Εσεις τι λετε κυριε Γκορτζη του απαντω η τρελα μου ειναι τα αεροπλανα.
    Σε μια βδομαδα θα εισαι εκει που αγαπας μου λεει.
    Κι ετσι κι εγινε.
    Εκτος αυτου θελω να πω πως γνωρισα εναν εκπληκτικο ανθρωπο που με βοηθησε σε πολλα πραγματα.
    Εναν κυριο μετα ολα του!!
    Εναν πραγματικο Ελληνα!!
    Εναν τελειο κυβερνητη!!
    Που ποτε δεν ξεχασα και παντα αναφερομουνα στο ονομα του με τα καλυτερα λογια!!
    Ποσο θα θελα να τον ξαναβλεπα μετα τοσα χρονια!!

     

    Post a Comment

    << Home